14 Ekim 2012 Pazar

Köpeğimle Sevişmemiz


merhaba ben demet. 2 yıl önce üniversite için İstanbul'a geldim. Kısa bir süre öncesine kadar evimde tek başıma yaşıyordum ancak bu durumdan sıkılmaya başlamıştım. Kendime uygun bir ev arkadaşı bulamamamdan dolayı ailemin de iznini alarak kendime yol arkadaşı olarak bir  köpek aldım. Derslerin zorluğu ve hiç arkadaşımın olmaması sebebiyle sosyal hayatım sıfıra yakındı. Haliyle hiç erkek arkadaşımda olmamıştı. Ara izlediğim filmlerdeki erotik sahnelerden etkileniyordum. Kendimi çeşitli yollarla tatmin etmeye çalışıyordum. İlk başlarda sadece ev arkadaşı olması için aldığım köpekle ilgili fikirlerim internette okuduğum saçma sapan hikayelerle değişmeye başlamıştı. Acaba köpeğim beni tatmin edebilir miydi?

Bir izlediğim filmdeki kaslı erkek beni acayip tahrik etmişti. köpeğimi yavaş yavaş okşama başladım. Onu eşofmanımın üstünde tutup beni tahrik ederken kendisininde tahrik olmasını sağladım. siki yavaşça kalkınmaya başlamıştı. eşofmanım üzerinde sürtünmeye başladı. Yatağın üzerine yüz üstü uzandım köpeğim popomun olduğu yerde git geller yapmaya çalışıyordu. İnanılmaz derecede huylanmaya başlamıştım resmen terliyordum. Yavaşça eşofmanımı sıyırdım, popomun üzerine kalan iç çamaşırımıda aşağıyaçektim, popom ile köpeğim arasında artık hiç bir engel yoktu. popomu köpeğimin siki hizasına getirdim hafif kaldırdım.

Artık her şey hazırdı benimde yardımımla köpeğimin siki deliğime değiyordu. Köpeğimin siki ince olmasına rağmen girmeye çalıştığı anlarda sürtünmeden dolayı hafif bir acı duyuyordum. Bir hışımla yüz kremimi deliğim çevresine sürdüm. bir kısmıyla da köpeğimin sikini sıvazladım. yatağa uzandım ve köpeğimin sikini deliğime denk getirdim. İkimizde aynı anda git gel yapmaya başladık. Onun ince siki içime tamamen girdiğinde resmen çıldıracak gibiydim. Daha fazlasını istiyordum ancak bununla yetinmek zorundaydım.3-4 dakika süren git gellerden sonra içimde inanılmaz bir sıcaklık hissettim. köpeğim ayaklarını uzatarak yatağıma serildi.
aldığım zevk inanılmazdı. Çok mecbur kaldığımda ara ara kaçamaklar yapmaya devam ediyoruz.

2 yorum:

  1. Banada vermek istesen 05326362571

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    Sil

    YanıtlaSil