13 Şubat 2013 Çarşamba

Köpek beni tahrik ederse

merhaba ben ece. 24 yaşındayım. aşağıda anlatacagım  her satiri yasanmiş ve gercek olan hikayem bundan dört yil önce gercekleşti.biz izmir'in bİ köyünde yasiyoruz. ben çok azgin, sex hasretİ İle kavrulan bi kızdım. Köyün en güzel kizlarindan bİriydim. ama köyümüz küçük oldugundan köyün gençlerini eve alamıyor, onlarla cinsel arzularımı paylaşamıyordum. Bu durum beni iyice azdırıyor, farklı arayislara gİrmeme neden oluyordu. Bizim komşunun çok ama çok iri bi köpegi vardi. köpek benİ çok sever, sokakta beni gördümü hemen yanima gelİr, bana sürtünür, yüzümü yalama baslardi. Bu nedense benim çok hoşuma giderdi.Ama açıkcası bİ gün köpek tarafindan sikilecegİm aklimin ucundan gecmezdi. Derken bi gün bizimkiler izmire gittiler. akşama döneceklerdİ. Evde de benden baska kİmse yoktu. sokaga ciktigimda o bahsettİgİm köpegin bizim bahcede oldugunu gördüm. Koşarak yanima geldİ ve yine bacaklarıma sürtünmeye basladi. Ama bir farkla. köpegİn siki dimdik ayakta idi. ilk defa bİ köpek siki görüyordum. inanilmaz derecede büyük ve kalindi. Aklim basimdan cıkmıştı. Hemen arkami dönüp ahıra girdim. köpek de arkamdan geliyordu.ve üzerine atliyordu. ikinci defa gözüm sikine ilişti ve dokunmaya karar verdim o devasa sike. elime aldim. ve bi anlik bi duygu ile ağzıma götürdüm. sexe duyduğum merak beni ateşlendirmişti, bir hışımla köpeğin sikini yalamaya basladim. çok tatlıydı. ve inanilmaz zevk veriyordu. Bes dakİka kadar sikini agzimdan hİç çikartmadan yaladim. iyice sertleşiyor, kazık gİbİ oluyor, agzima sığmaz hale gelİyordu. Bi an bakİre oldugumu falan unutup,kendimi köpege siktirmek istedim. iyice sertleştİkten sonra köpeğin agzini amima dayadim.köpek dİlİnİ amima sokup çikariyor,benİ delirtiyordu. dili çok uzundu ve adeta beni dili İle sİkİyordu. Vajinam sırılsıklam olmuştu. Sonra hemen köpegİn önünde domaldim. kizligim falan umrumda degildi, iyice azmiş kendİmden gecmiştim.köpek üzerime abandi,gidip geliyordu ama bir türlü deliğimi bulamiyordu.sonra sikini tutup amima dayadim.İşte ne olduysa ondan sonra oldu. köpek aniden öyle bir abandi ki amıma, o kocaman sikini bir çırpda amımın köküne kadar sokuverdi. bi anda basım döndü. içime sanki bir kol girmişti. amım parcalandı zannettİm. hayatımın en büyük acısını yaşadim. köpek çok hızlı ve ritmİk bİ şekilde gidip geliyordu. ben aciyi unutmuş zevkten inliyordum. Ama bir gariplik vardi. Aradan bİ 10 dakİka gecmesİne rahmen köpek boşalmiyor, sikini amımdan çikartmıyordu. Bİraz daha gectiki köpek hışımla boşaldı içime. Her tarafım döl içinde kalmişti. Köpek boşaldı ama siki şişmiş olsa gerekki sikini hala içimden cikartmiyordu. çok korktum, bi şey olacak diye. Fakat biraz sonra köpek sikini çikardi. amım alev alev yanıyordu. hayatimin en büyük zevkini ve acisini ayni anda yaşamıştım. Kısa bir süre pişmanlık duysam da üniversiteye gidesiye kadar cinsel ihtiyaç duyduğumda başvurduğum ilk yol köpekler olmaya devam etti.

7 yorum:

  1. yalnız yaşıyorum arzulu dul cılgın özgür genc bayanlarla tanışmak istiyorum 533 601 4000 jwfx33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. slm ankaradan mühendis onur 1.83 boy 80 kilo her telden çalarım 0506 159 17 78

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil

      Sil
  3. Merhaba ben tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 79 kopekli seks yapmak isteyen bayanlar anal seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda sevismek isteyen bayanlar abla bacı aynı anda sevismek isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler ozgurce seks fantazi gurup yapmak isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler kobra gibi buyuk kalin damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yasli genc bakire dul bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kızlar am yalatmak got deligini yalatmak agzima akitmak agzima bosalmak isteyen bayanlar kol gibi buyuk kalin yarragimi amina got deligine sokmak isteyen memur öğretmen hemsire avukat mimar doktor ev hanimi is kadını yasli genc bakire dul bayanlar gizlilik guven saygi anlayis medeniyet temizlik durustluk coooooook cook coook cooook coooooook cook coook cooook coooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygi anlayis medeniyet temizlik durustluk olsun 24saat arayabilirsiniz dengesiz kararsiz tutarsiz ne istedigini bilmeyen bayanlar asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen ankara ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen ankara ankaralı bayanlar ozelede acik wahatsap var saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  4. İygunler ece hanim senle tanisip arkasolmak hikayenizi okudum cok etklendim atarsani memnunolurum ayrca dulve seks osteyen bayanlar sir tutmasini blen bayanlar kocasinin yaninda seks yapan bayanlar kabulderseniz memnunolurum gizlilik sartiyla 0536 586 43 14 aramaniz yada msz atin

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben istanbul dan tolga gercekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan hanımlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarim kalmamak garanti gizlilik önemli Türkiye nin tüm illerine gidiyorum

    YanıtlaSil
  6. MERHABA BEN MUSTAFA YAŞ 25 BOY 170 KİLO 65 PENİS 18 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN ICINE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE ARA ASLA ASLA PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYAYA BILIRSINIZ BAYANLAR LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN BAYANLAR SAYGILARIMA 0541 913 57 14 MSJ ATA BILIRSINIZ 0541 913 57 14

    YanıtlaSil